Wysyłka i zwroty

Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Paczkomatów oraz firmy spedycyjnej GLS

w godzinach pracy listonoszy i kurierów (8.00 - 16.00).


Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną.

 


ADRES DOSTAWY


Adres dostawy to miejsce, pod które zostanie doręczona przesyłka na podstawie danych podanych przez Klienta w momencie składania zamówienia.


Uwaga: Zachęcamy, by w adresie dostawy podawać miejsce, pod którym osoba, która ma odebrać przesyłkę przebywa w ciągu dnia, w godzinach 8.00 - 16.00. 
Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać inny adres, pod którym w podanych godzinach możliwy będzie odbiór przesyłki (np. adres miejsca pracy). 
Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia.

Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.


Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. Kurier podejmuje dwukrotnie próbę dostarczenia przesyłki. Pozostaje ona w magazynie odpowiedniego oddziału 8 dni roboczych, po czym jest zwracana na adres sklepu.


Jeśli przesyłka wysłana poprzez firmę spedycyjną nie dotarła w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu maila systemowego o nadaniu przesyłki prosimy o kontakt ze sklepem.




 

KOSZT DOSTAWY

Przesyłki opłacone przedpłatą (za pośrednictwem PayPal, PayByNet, DotPay, eCard, przelew) o wartości powyżej 300 PLN wysyłane są na koszt sklepu za pośrednictwem Paczkomatów, a o wartości powyżej 400 PLN za pośrednictwem Paczkomatów lub GLS.


KOSZT ZAMÓWIEŃ OPŁACONYCH PRZEDPŁATĄ:

- 15 PLN przesyłka kurierska GLS

- 8 PLN Paczkomaty

 

KOSZT ZAMÓWIEŃ PŁATNYCH PRZY ODBIORZE:

- 25 PLN przesyłka kurierska GLS

 

ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Zamówienie za pobraniem, płatne przy odbiorze jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia (drogą telefoniczną lub mailową).
 Zamówienie za przedpłatą, płatne przelewem bankowym jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym sklepu.
 
W przypadku płatności kartą płatniczą niezbędny jest pozytywny wynik autoryzacji karty.

 

CZAS DOSTAWY


Czas oczekiwania na przesyłkę z zamówionym towarem = czas przygotowania przesyłki + czas dostarczenia przesyłki 

1. czas przygotowania przesyłki to czas potrzebny na skompletowanie listy towarów z zamówienia

2. czas dostarczenia przesyłki to czas potrzebny poczcie/firmie spedytorskiej na dostarczenie przesyłki.
 W przypadku spedytora GLS jest to 24 do 72 godzin 



 

PRZESYŁKA


Towar jest odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.
Status przesyłki wysłanej poprzez firmę GLS można śledzić online pod adresem:
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/1.htm

wpisując numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.



 

ZWROTY


Klient, który zakupił towar w sklepie, może go zwrócić bez podania przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt.


 Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepul nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
W przypadku płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków zostaje wykonany na kartę, z której została dokonana płatność.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij