Wysyłka i zwroty

Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Paczkomatów oraz firmych spedycyjnych

Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną.

 


ADRES DOSTAWY


Adres dostawy to miejsce, pod które zostanie doręczona przesyłka na podstawie danych podanych przez Klienta w momencie składania zamówienia.


Uwaga: Zachęcamy, by w adresie dostawy podawać miejsce, pod którym osoba, która ma odebrać przesyłkę przebywa w ciągu dnia, w godzinach 8.00 - 16.00. 
Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać inny adres, pod którym w podanych godzinach możliwy będzie odbiór przesyłki (np. adres miejsca pracy). 
Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia.

Jeśli przesyłka wysłana poprzez firmę spedycyjną nie dotarła w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu maila systemowego o nadaniu przesyłki prosimy o kontakt ze sklepem.




 

KOSZT DOSTAWY

Przesyłki opłacone przedpłatą (za pośrednictwem PayU, DotPay, przelew) o wartości powyżej 300 PLN wysyłane są na koszt sklepu za pośrednictwem Paczkomatów, a o wartości powyżej 400 PLN za pośrednictwem Paczkomatów lub GLS.


KOSZT ZAMÓWIEŃ OPŁACONYCH PRZEDPŁATĄ:

- 15,00 PLN przesyłka kurierska

- 13,00 PLN Paczkomaty

 

KOSZT ZAMÓWIEŃ PŁATNYCH PRZY ODBIORZE:

- 25,00 PLN przesyłka kurierska GLS

 

ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Zamówienie za pobraniem, płatne przy odbiorze jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia (drogą telefoniczną lub mailową).
 Zamówienie za przedpłatą, płatne przelewem bankowym jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym sklepu.
 
W przypadku płatności kartą płatniczą niezbędny jest pozytywny wynik autoryzacji karty.

 

CZAS DOSTAWY


Czas oczekiwania na przesyłkę z zamówionym towarem = czas przygotowania przesyłki + czas dostarczenia przesyłki 

1. czas przygotowania przesyłki to czas potrzebny na skompletowanie listy towarów z zamówienia

2. czas dostarczenia przesyłki to czas potrzebny poczcie/firmie spedytorskiej na dostarczenie przesyłki.
 W przypadku spedytora jest to 24 do 72 godzin 



 

ZWROTY


Klient, który zakupił towar w sklepie, może go zwrócić bez podania przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt.


 Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
W przypadku płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków zostaje wykonany na kartę, z której została dokonana płatność.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel